woensdag 4 mei 2011

One down...

Zo, de eerste vlucht zit erop! En wat voor een, een 12,5 durende vlucht naar Singapore. Nou, ik kan je vertellen, dat duurt best lang. Ook heel gek met het tijdsverschil gezien het hier 6 uur later is. We kregen in het vliegtuig dan ook alleen lunch, Hollandse tijd en ontbijt op Azie tijd.
Singapore airlines is wel echt een aanrader! Lekker eten, snelle bediening en de hele vlucht kon je bestellen wat je maar wilde. Wat natuurlijk echt een toppertje was, waren de 2 lege stoelen naast me. Ik heb dus best aardig kunnen liggen en nog wat kunnen slapen ook :). (Voor de mannen: de stewardessen zijn ook erg knap!) Een van de stewards kwam een aantal keer een praatje met me maken omdat hij het wel bijzonder vond dat ik alleen op reis ging. Hij was wel erg teleurgesteld dat ik niet naar Singapore zou gaan, maar toen ik vertelde dat ik hier al een keertje ben geweest schonk hij gelijk mijn glaasje wijn bij.
De landing zag er alleen wel angsaanjagend uit. Het was namelijk nog donker en wat normaal lieve witte zachte wolkjes zijn, is in het donker een grote zwarte bende. Het leek net of het grote bergen waren waar we bijna tegenaan vlogen! Gelukkig maakten de vrolijke lichtjes van Singapore stad veel goed!
Nu ben ik op Changi Airport aan het wachten op mijn vlucht naar Hanoi, die helaas pas over 3 uur vertrekt. Ik loop hier dus als een zombie rond tussen alle moderne gadgets die dit vliegveld te bieden heeft.

Tot vanavond, voor jullie morgen, dan post ik waarschijnlijk wel wat uit het hostel!

Doei!

ps. Vreselijk dat ik nu al zo'n verhaal op kan hangen over 12,5 uur zitten. Excuus, maar ik verveel mij lichtelijk ;).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten